Doposud si dokázala představit jako kmenovou autoritu pouze jeho a jeho funkce v kmeni. Zdálo se, že mluvil za kmen - a s největší pravděpodobností jednal v zastoupení některých členů kmene a domorodých rodin, když ji pro ně žádal o požehnání a uzdravení v roce po její iniciaci. Například, minulý rok, když jedna starší žena z rezervace Flathead zemřela v nemocnici a nemohl být nalezen nikdo z její rodiny, byla zavolána Kiesha. Její jméno bylo udáno úředníkům jako uznávaný duchovní zástupce kmene. Ačkoliv nebyla v rezervaci oficiálně vyhlášena, Kieshu měl každý důvod akceptovat a věřit, že její status jako „šaman“ přišel s uznáním celého kmene.
Nedávno Kiesha svolala kmenovou radu se žádostí o potvrzení jejího oficiálního postavení v kmeni. Překvapilo ji, když slyšela, že Falling Feathers nejednal s povolením kmenové rady, a proto nemohl být nutně zástupcem kmenového orgánu. Kiesha neměla žádný důvod pochybovat o tom, že její iniciace přišla s plnou autoritou a uznáním. Z tohoto důvodu a proto, že domorodí členové se na ni v prvním roce po její iniciaci obraceli jako na šamana, mluvila ve svém prvním veřejném vystoupení o tom, že byla prohlášena „šamankou pro lid Siouxů a Salishů“.
Od své iniciace do funce šamana obdržela Kiesha „medicínu a posvátné náčiní“ od členů několika domorodých kmenů z celého světa, kteří byli vedeni k tomu vytvořit medicínu pro tak zvanou 'Malou Babičku'. Tito lidé se nějak dozvěděli, kdo vlastně je. Někteří uvedli, že na ni čekali už mnoho let a znali ji z vizí, kterých se jim dostalo.
Dnes je práce a moudrost Malé Babičky řízena jejími spirituálními průvodci, předky, žijícími stařešiny, duchovními průvodci z lidu Jižní Ameriky a Velkým Duchem. Jejím záměrem je zůstat věrná univerzální povaze poselství, o něž byla požádána a dále ho šířit a sdílet, i když evidentně nikoliv jako reprezentant jakékoliv tradice domorodých Američanů. Kiesha dál veřejně promlouvá a pořádá léčebné ceremonie, které jsou žádoucí pro léčbu Matky Země. A i přes její dědictví bude provádět veškeré práce bez použití regálií domorodých Američanů, indiánských posvátných náčiní nebo specifických rituálů.
Její upřímnou nadějí je ctít globální povahu práce, o kterou byla požádána, aby však bylo možno zároveň v maximální možné míře předcházet nedorozuměním mezi všemi členy kmene. S hlubokou úctou k domorodým obyvatelům a jejich moudrosti bude i nadále vykonávat posvátnou práci, ke které byla povolána, tak, aby bylo zřetelné, že nezastupuje nikoho, kromě sebe a svého vlastního duchovního vedení.
Stejně jako kdokoliv jiný, i Kiesha je člověk, který nepochybně dělá chyby; Kiesha však nikdy „nechtěla“ být šamanem a ani nevěděla, co to slovo znamená předtím, než byla iniciována. Proč je tady v tuto dobu, je jasné. Je také jasné každému, kdo s ní vykonával nějaký obřad, spolupracoval s ní při léčebné seanci nebo ji slyšel mluvit ze svého srdce, o věcech pravdy, že s ní a skrze ní pracuje Duch.
Jejím nejhlubším přáním je, že budeme pracovat společně pro dobro Matky Země, dohlédneme za naše rozdíly a pokročíme v posunu vědomí na naší planetě od Ega a mysli k Lásce.
Původní článek najdete na orgonetu.